Komunikaty
Zapytanie ofertowe 2017

Miejsko -Gminny Ośrodek Kultury

w Mieszkowicach

zaprasza do składania ofert

na

kompleksową obsługę gastronomiczna

wraz z zabezpieczeniem infrastruktury (miejsc siedzących w tym pod zadaszeniem)

imprez plenerowych

  1. Mieszkowicka Majówka 3 maja 2017 Plac Wolności
  2. Święto Mieszkowic 2017 1 lipca 2017 Zespół boisk ul. Ogrodowa

I Biorący ofertę jest zobowiązany do ;

  

  1. Zabezpieczenia miejsc siedzących na 150 osób w tym 100 pod zadaszeniem (namioty, parasole) na imprezę pn „Mieszkowicka Majówka” - 3 maja 2017 w godz. 14.00-20.00

miejsce Plac Wolności..

  1. Zabezpieczenia miejsc siedzących na 300 osób w tym 200 pod zadaszeniem

na imprezę pn „Dzień Mieszkowic 2017”- 1 lipca 2017 w godz. 14.00-24.00, miejsce Zespół Boisk ul. Ogrodowa.

  1. Zabezpieczenia - utrzymania czystości na zajmowanym terenie w trakcie trwania imprezy
    i po jej zakończeniu w tym wywóz nieczystości z ZUK Mieszkowice (impreza nr 2).
  2. Zabezpieczenia przyłączy energii elektrycznej na potrzeby własne ( tj kabli, skrzynki itp.).
  3. Uwzględnienie planu zagospodarowanie miejsc imprez do wglądu u organizatora tj. MGOK Mieszkowice.
  4. Zabezpieczenia 50 bonów na posiłek na imprezę w dniu 1 lipca 2017 (ŚM)

 

II Zamawiający /organizator/ zastrzega sobie prawo do;

 

  1. Umieszczenia stoisk KGW oraz innych Stowarzyszeń z terenu Gminy, a także stoisk promocyjnych.
  2. Ustawienia stoisk innych niż gastronomiczne m.in. z atrakcjami dla dzieci i zabawkami itp. oraz zamków dmuchanych i innych.

III Pozostałe warunki oferty;

  1. Biorący ofertę otrzymuje od zamawiającego wyłączność na stoiska i usługi gastronomiczne
    i piwo.
  2. Kompleksowa ofertę można składać w MGOK w nieprzekraczalnym terminie do dnia
    18 kwietnia 2017 do godz.14.00.
  3. Informacji udziela Barbara Nowicka dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury
    w Mieszkowicach. tel. 914145339, 798075890 e-mail:
    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  4. Wzór oferty zał. nr 1
  5. Oświadczenie przyjmującego ofertę zał.2
  6. Z wybranym podmiotem zostanie podpisana umowa na wykonanie powyższego

Barbara Nowicka

dyrektor

Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury

w Mieszkowicach

 

załącznik 1

załącznik 2

 

 

Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury

w Mieszkowicach

zaprasza do składania oferty cenowej

na

profesjonalne nagłośnienie + scena

na imprezę pn. „Święto Mieszkowic 2017”

dnia 1 lipca 2017

Miejsce: Mieszkowice, Zespół boisk ul. Ogrodowa

I Biorący ofertę jest zobowiązany do ;

  

  1. Zagwarantowania sceny wraz z zadaszeniem o wymiarach min. 6m x 8, wysokość podestu min.1.20, wysokość zadaszenia min. 6m
  2. Zagwarantowania;

           nagłośnienia estradowego co najmniej 4000 W na stronę

linie stereofoniczne 2 wejścia typu „Jack” lub XLR

mikser z czterema wejściami liniowymi typu „Jack”

co najmniej 3 mikrofony bezprzewodowe Shure Beta 87 lub Beta 58 (lub SM 58)

inne do nagłośnienia zespołu śpiewaczego, instrumentów zespołów muzycznych (do uzgodnienia)

trzy odsłuchy sceniczne z przodu sceny

sprzęt odtwarzający podkłady muzyczne

oświetlenie estradowe (co najmniej 12 punktów)

  1. Zapewnienie przed sceną płotków ochronnych od sceny 2 - 2,5 m okalające scenę uniemożliwiających wejście osób postronnych na scenę.
  2. Zabezpieczenia na potrzeby własne właściwego okablowania elektrycznego.
  3. Gotowość powyższego w dniu 1lipca o godz. 12.00
  4. Biorący ofertę zabezpiecza ochronę sceny i nagłośnienia poza trwaniem imprezy na własny koszt

II Pozostałe warunki oferty;

  1. Przyjmuje się tylko oferty kompleksowe.
  2. Ofertę można składać w MGOK w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2017
  3. Informacji udziela Barbara Nowicka dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury
    w Mieszkowicach.

tel. 914145339, 798 075 890 mail. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

  1. Wzór oferty zał. nr 1
  2. Oświadczenie przyjmującego ofertę zał.2
  3. Wybranym podmiotem zostanie podpisana umowa na wykonanie powyższego.

Barbara Nowicka

dyrektor

Miejsko -Gminnego Ośrodka Kultury

w Mieszkowicach

 

załacznik 1

załącznik 2

 
Zarządzenie dotyczące wynajmu sali

Zarządzenie 1/2016

Z dnia 04.01.2016r.

 

Dotyczące wynajmu sali i sprzętu

w Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury w Mieszkowicach

§ 1

Z dniem 04.01.2016r. ustala się cennik wynajmu sal i sprzętu

będącego na stanie Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury w Mieszkowicach

§ 2

Cennik wynajmu

I Dla instytucji gminnych ( szkoły, stowarzyszenia);

1. Zabawy, bankiety, itp.;

     a) sala widowiskowa – 400,00 PLN.

     b) kuchnia i sprzęt kuchenny – 100,00 PLN

2. Dla instytucji komercyjnych ( szkolenia, pokazy )

     a) sala widowiskowa – 300,00 PLN (do 4 godzin, każda następna godzina 50,00 PLN)

     b) serwis kawowy 5zł./osoba

     c) mała sala szkoleniowa 150,00 PLN ( do 4 godzin, każda następna 25,00 PLN)

II Dla osób prywatnych;

  1. Imprezy rodzinne do 40 osób – 400,00 PLN
    1. za każdą następną osobę 10,00 PLN
    2. Czas wynajmu 10h za każdą następną godzinę 20,00 PLN
    3. Korzystanie z kuchni i sprzętu kuchennego – 100,00 PLN
  2. Imprezy weselne max 100 osób
    1. sala za 1 dobę z soboty na niedzielę 1200,00 PLN do 60 osób
    2. każda następna osoba 10,00 PLN
    3. korzystanie z kuchni, naczyń i sprzętu kuchennego 300,00 PLN
    4. niedziela ( poprawiny) 300,00PLN

III. Wynajmy w celach prezentacji itp. dla partii, komitetów wyborczych, posłów, radnych, itd. koszt wynajmu

  1. sala widowiskowa - 50,00 zł/godz.
  2. Mała sala szkoleniowa – 20,00 zł./godz.
  3. Pozostałe jak w zarządzeniu

IV Wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z obsługą do 2h 100,00 PLN za każdą następną godzinę 50,00 PLN

§ 3

Wynajmujący akceptuje i przyjmuje do wiadomości regulamin wynajmu Sali w Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury w Mieszkowicach

  § 4

Zarządzenie obowiązuje z dnie podpisania

 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
-->